30 sty 2014

Röben na targach BUDMA 2014

Sprzedażowe hity, nowości produktowe, rozwiązania dla budownictwa energooszczędnego – tak prezentowała się firma Röben, wiodący producent ceramiki budowlanej, na tegorocznych targach BUDMA w Poznaniu. Nawiązując do hasła imprezy: Inspiracje, Budowa, Remont, ekspozycję targową ukierunkowano nie tylko na prezentację oferowanych produktów i rozwiązań technologicznych, ale również ciekawych możliwości ich zastosowania.

Na stoisku firmy Röben znalazł się przekrój oferty producenta, z najpopularniejszymi dachówkami MONZAplus i Piemont w nowych kolorach Titan i Maduro oraz nowością cegłą klinkierową Brisbane na czele. Ekspozycja objęła także nowe materiały z oferty cegieł i płytek importowanych oraz system pustaków ze zintegrowaną izolacją z wełny mineralnej Thermoziegel, które odznaczają się znakomitymi właściwościami termoizolacyjnymi, doskonale wpisując się w coraz popularniejszy nurt budownictwa energooszczędnego.

Dużym zainteresowaniem odwiedzających cieszyła się dachówka płaska prezentowana jako przedprodukcyjny model pokazowy oraz cegły glazurowane i angobowane w kolorach dachówek. Oprócz ekspozycji produktów przygotowano również multimedialne prezentacje, dzięki którym odwiedzający stoisko mieli możliwość odbycia wirtualnej wycieczki po zakładach produkcyjnych w Środzie Śląskiej, zapoznania się z ciekawymi przykładami zastosowania produktów marki Röben, obejrzenia nowych filmów instruktażowych z zakresu dekarstwa czy – odpoczywając przez chwilę od targowego zgiełku – zagrania w kinetyczną układankę.

Cztery dni targowe były także doskonałą okazją do branżowych spotkań i konsultacji z reprezentantami firmy służącymi doradztwem technicznym dotyczącym produktów marki Röben. Inspirującym rozmowom zarówno z inwestorami indywidualnymi, jak architektami i profesjonalistami z branży, sprzyjała tegoroczna aranżacja stoiska ukierunkowana na prezentację zarówno produktów, jak też pomysłów na ich wykorzystanie – w budownictwie jednorodzinnym, architekturze użytkowej i we wnętrzach. – Wśród pytań zadawanych naszym przedstawicielom, najczęściej pojawiały się te dotyczące najkorzystniejszych, energooszczędnych technologii wznoszenia domów jednorodzinnych oraz doradztwa w zakresie wyboru takich produktów i rozwiązań, które zagwarantują wysokie parametry budynku w zakresie trwałości i oszczędności energii przez kilkadziesiąt lat.

Targowe spotkania potwierdzają, że dla inwestorów – indywidualnych i instytucjonalnych – ważna jest przede wszystkim jakość i estetyka, a oferta marki Röben jest w stanie sprostać tak postawionym wymaganiom w stu procentach – podsumowuje Lidia Lisia Misiuna kierownik dz. marketingu w firmie Röben Polska.